Ja ja da be det Blogg på meg også

Eldste jenta mi har et lekedata som sier ”En blogg er på en måte en dagbok ” jo kanskje det. Har lyst til å dele min glede med foto og reiser i denne bloggen. Håper jeg kan fortelle noen gode historier, fra noen av mine eventyr rundt om i verden. og dele noen av mine tanker.

Det er lov og lese i mellom linjene !

onsdag 16. mars 2011

Trim tur til Setra

Alsaker setra ligger en god times tur i fra der jeg bor . Turen har jeg tatt siker over 50 ganger ,denne dagen i begynnelsen av mars var sola framme og spredde litt påskestevning . Hadde kameraet i ryggsekken og hadde planer om og bruke en time eller to der oppe, før henting i barnehage og hværdags stresset
 Svigerfar hadde kjørt opp ”proviant” med traktoren ,dette sto under ei fure og måtte bæres opp dei siste hundre meterne .Så litt avkortet ble fotograferingen, så når jeg kom opp siste turen fant jeg meg et glass conjac og satte meg i sola.  dæven det var godt !  fyra opp i hytta og nytte livet . Blei ikke tatt så mange bilder 6-7 var vært å ta vare på .

Litt om bildet over ; ikke etterbehandlet  viser utedassen og stien ned . liker linjene i bildet hadde likt at bakgrunnen hadde vært lysere og mer uklar .
Bildet under; viser hva jeg møtte på veien ned . Svigerforeldrene mine og Onkel Kåre på vei opp for og bære inn ”provianten”  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar